Sunday, July 25, 2010

Khasiat Madu.

MASAD:
Madu amat berkhasiat kepada tubuh badan. Ditambah pula dengan habbatus sawda' yang mempunyai kuasa penyembuh yang menakjubkan. Kedua-dua bahan ini sememangnya telah terkandung di dalam al-Quran dan al-Hadis.


“ Daripada perut lebah itu keluarlah minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya sebagai PENAWAR bagi manusia ” (An-Nahl:69)

“ Tidaklah Allah menurunkan suatu penyakit, melainkan Dia menurunkan ubat baginya ”

(Ibn Maajah)

“ Tetaplah kamu berubat dengan Habbatus Sawda' ini kerana sesungguhnya ia mengandungi bahan penyembuh bagi setiap penyakit kecuali maut ” (H/R: Bukhari)

Analisis pakar perubatan moden menunjukkan madu & habbatus sawda' mempunyai kekuatan penyembuh yang menakjubkan. Adalah tidak memeranjatkan bahawa madu sawda' amat berkesan untuk merawat, meringankan, memperbaiki atau menyembuh pelbagai jenis penyakit:

Merawat Penyakit Ringan dan Acute:
Sakit Urat, Sendi dan Tulang
Keletihan dan Kelesuan
Jerawat
Resdung
Migrain
Merawat Penyakit Sederhana:
Kencing Manis
Gastrik
Buasir
Batu Karang dan Buah Pinggang
Gangguan Penghadaman
Tekanan DarahTinggi
Angin Dalam Badan
Penyakit Puan (haid tidak teratur)
Keputihan
Senggugut
Memulihkan Tenaga Secara Menyeluruh
Tekanan Mental
Insomnia
Athma
Cholestrol
Ghout
Rheumatic
Meningkatkan Prestasi Mental
Batuk Yang Lama
Merawat Penyakit Kronik:
Kemandulan
Jantung
Lumpuh
Kanser
Mati Pucuk
Buah Pinggang

Formula Keluaran

Pure Honey (Iran) - Raja segala ubat dan diakui oleh pakar-pakar perubatan moden sebagai kuasa penyembuh yang menakjubkan.
Nigella Sative(Habatusauda) - Sumber rawatan yang disyorkan oleh Rasullullah SAW sejak 1400 tahun lalu, SEBAGAI UBAT BAGI SEGALA PENYAKIT KECUALI MAUT.

Mengapa Perlu Minum Madu Sawda' (MASAD)? Perut adalah lubuk segala penyakit. Tabiat Pemakanan yang tidak terkawal, menyebabkan gangguan pada sistem tubuh dan organ penting badan. Bahan yang berlebihan sama ada zat pemakanan atau sisa buangan menjadi toksid yang membahayakan tubuh. Madu Sawda membantu mengeluarkan bahan toksid seperti Uric Asid yang berlebihan melalui dua saluran buang air (kecil & besar) serta liang roma (peluh).
Keterangan Dan Spesifikasi Produk Masad (Madu Sawda)

Bahan :

Madu Asli(80%) & Habbatus Sawda'(20%)
Kegunaan :
Kesan penyembuhan menakjubkan seperti merawat penyakit ringan, sederhana dan kronik: Kecing manis, gastrik, buasir, batu karang, buah pinggan, angin, Sakit puan, keputihan dan senggugut, insomnia,athma.Memulihkan tenaga dan mental, kolestral, rhuematic dan batuk yang lama. Kemandulan, jantung, lumpuh, kanser, mati pucuk dan sakit buah pinggan yang kronik.

No comments:

Post a Comment